Czym zajmujemy się w ramach oferty ?
- Dopełnienie w Państwa imieniu wszelkich formalności związanych ze zmianą administratora (m.in. przejęcie dokumentacji od poprzedniego administratora, zawiadomienie dostawców usług oraz właścicieli lokali)
- Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Wspólnoty
- Kompleksowa obsługa księgowa
- Przygotowywanie sprawozdania finansowego
- Tworzenie rocznych planów inwestycyjno-gospodarczych
- Zawieranie umów z dostawcami mediów
- Prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali mieszkalnych i ich właścicieli
- Zwoływanie, organizowanie oraz sprawne prowadzenie Zebrań rocznych Wspólnoty wg ustalonego porządku
- Przechowywanie i ewidencja dokumentacji Wspólnoty
- Przygotowanie, organizacja i prowadzenie zebrań dla członków Wspólnoty
- Prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz przechowywanie i archiwizacja dokumentacji technicznej
- Zlecanie kontroli technicznych oraz okresowych przeglądów obiektu
- Zawieranie umów ubezpieczenia części wspólnej budynków (negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych), zgłaszanie szkód i egzekwowanie odszkodowań od ubezpieczyciela
- Usuwanie awarii oraz jej skutków na nieruchomości wspólnej
- Podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia rynkowej wartości nieruchomości oraz do poprawy komfortu życia mieszkańców
- Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnej chyba, że są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli lokali
- Koordynowanie rozliczania kosztów jednostkowych mediów na poszczególne lokale
- Dokonywanie bieżącej konserwacji i napraw
- Nadzór nad pracami firm wykonujących remonty i modernizacje, dokonywanie odbiorów prac z udziałem inspektora nadzoru oraz przedstawicieli Wspólnoty